Metal, pop, rock n roll och kärlek!

Jodå, det var ju ett tag sen, för att svara på typ 25 personers påpekande.. Att jag, den store allsmäktige bloggaren Boeris, skulle gått och blivit lat.

Men icke då, har bara haft en havererad dator och för lite fritid.

Så här fint har jag det utanför mitt fönster!

Har spelat extremt mycket i replokal och spelningar, suttit och mixat Oblivious debutskiva i Göteborg och faktiskt:

GÅTT OCH KÄRAT NER MIG TOTALT

(men tyst, inte säga högt)

Mer om allt komemr snart, så fort jag får daglig åtkomst och lite mer fritid.

Men Ia, du är mitt alfa och omega, min början och min ända, hahaha ;) Puss älsklingvännen!

Jodaaaaa

Kommentarer
Postat av: Joel (fast han också är)

tyst inte säga högt ! :D

Så kommer en stor tysk marschorkester med stora tyska mustascher!

2009-09-30 @ 09:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0