"nej nu jäävlar"

Ja. ni ser rätt, det är ett citat!

Det är fan svårt att skriva blogg. Vad får man och vad får man INTE säga? Egentligen?

"Freedom of speech do not apply on this page"

Hade en överjävlig kväll igår,ännu värre i natt. Sov dåligt, tänker för mycket. Vaknar hela tiden antingen av  att jag är svettig, fryser, skakar, gör massa konstiga saker. Jag börjar bli en sån som runkar i fosterställning i duschen med kallvattnet rinnande och stereon åp högsta volym med Lasse Stefanz eller nått *asg*
Nejvars. Riktigt så illa är det inte. Men illa är det. I natt var det faktiskt musiken som räddade mig. För när jag låg och tänkte så spann Massive Attack runt i datorn. Gillar inte den musiken annars, men med tanke på hur många gånger man tvingats lyssna på den i mer "syndiga" sinnestillstånd så vore det konstigt om man INTE gillade dom. Speciellt MEzzanine-skivan är ju guld

Morgonens topp 5
1: Pride And Glory - Losing Your Mind
2: Slipknot - Pulse of The Maggots
3: Limp Bizkit - This Could Be The One
4: Caveman Blues - From The Caves
5: Black Label Society - Fire it Up

Har ont i magen. Just nu är pengabristen och hela den krisen det som stör mig mest. Spelar ingen roll om jag får tag på ett jobb på heltid och behålelr det och bara skiter i allt annat. För det är det jag vill egentligen. Men även fast jag får det så har jag två månader nu utan varken lön eller CSN. Så vad fan ska man göra?

"Vat ska man göra"

Johoorå

Fan vad jag vill lira blues.
Tack för idag!

Kommentarer
Postat av: josefin

ryck upp dig! du är inte den enda som har ekonomiska problem =) det ordnar sig, du får äta nudlar som "Maakus" (sök på Johan Glans Maakus på youtube så ser du vad jag menar, då kommer du bli glad igen, jag lovar!). :) ta hand om dig.

2009-05-23 @ 16:48:17
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: nej vadå? det är ett försök till att få en countrytext, dom brukar ha lite sånt, äsch haha, men det är bara en text som inte utgår från mig.

2009-05-24 @ 12:14:14
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: okej, låter maffigt :)



njaej när jag var på maiden första gången hade dom Trivium som förband och dom var riktigt riktigt bra, och den andra gången hade dom först Steve Harris dotter som var ganska bra, och sen har jag för mig att det var Trivium igen, så jag var nöjd :)

2009-05-27 @ 08:18:59
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0