Har tappat något..

.. men jag vet inte vad!

Försöker sluta snusa. Går ju JÄTTEBRA. Fan. Blir svårare för varje dag. Hur kan det vara så egentligen? Borde inte första dagen vara värst?

Orkar inte lägga energi på falska vänner och vänner som inte ser längre än sin egen näsa.
Inte i bloggen iaf. Finns vissa människor som gör försommar värmen lite varmare.
Men DU är fan inte en av dom. (känner du dig inte träffad menar jag förmodligen inte dig heller)

Blogg är onödigt, värdelöst, helt fel och rätt så omoraliskt. Precis som jag, haha.

Har inget särskilt att skriva eftersom jag har sagt att jag inte skulle skriva för djupa grejer.

Så:

Dagens topp 5
1. Slipknot - Dead Memories
2. Pride & Glory - Hate Your Guts
3. Slayer - Angel of Death
4. System of a Down - Sad Statue
5. Limp Bizkit - Hold On

Ytterliggare en natt med mardrömmar förresten. Varenda natt senaste två veckorna så behandlas du.
I natt var det en makserad mördare som dödade dig i sömne, och jag vaknar som vanligt kallsvettig och tårögd.
Orkar inte vakna såhär varenda natt mer.
Fan.
Trodde jag hade glömt.
Men inte.
Fan.

Vet inte vad det betyder, men jag vet inte heller vad jag håller på med på bilden så det jämnar väl ut sig antar jag!

Kommentarer
Postat av: josefin

borde jag känna mig träffad? jag känner mig alltid träffad när någon skriver att den som känner sig träffad är skyldig till nåt och då vill jag få bekräftat att jag inte borde känna mig träffad - så är jag träffad?:P

2009-05-27 @ 17:40:41
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0