God gave rock n' roll to you!

Jajemensan.

Redan tidigt nästa morgon kom gryningen!
Tog en promenad med farsan från Johannelund till T1 för att komma fram till min farbror Thomas (som, liksom jag, fyller år imorrn). Väl där så dök kusin Lukas snabbt upp och vi gick till Thomas bil för att åka ner till Isa och farmor och farfar.

Mysig biltur. Soligt och den östgötska naturen längs med vägarna, det kan inte bli bättre. Inte i en bil i alla fall. Fikade lite hos F&F, sen gick jag upp till Mamma och familjen. De hade precis kommit hem från kyrkan där syster Malin hade blivit konfirmerad. Så där var styv-farmor och hennes karl, sen kom mormor och morfar.

Hängde lite där och gick sen ner till F&F igen.. Men.. Ja.. Inte så intressant läsning kanske :s

Jag har iaf spenderat dagen till mycket eftertanke. Försökt lära mig ett och annat om mig själv.
Jag VET att jag kommer sakna Kisa resten av livet, och jag måste flytta dit när allt i mitt livhar ordnat sig ochfamiljen nästan är fullbordad. Ett par barn, en fru och en båge som får självaste Harley Davidson att bli grön av avund :)

Jag vill lira blues, och det verkar som att mina planer kommer funka, om jag bara spelar mina kort rätt.
Måste ju iofs ha en strata då, för enligt mig finns det ingen bättre bluesgura. Kanske ES-335 i värsta fall ;)

Försöker marknadsföra bloggen på så många sätt jag kan, men det känns inte som att jag har den tiden. Så om DU, ja just DU, läser min blogg så sprid den gärna till folk. Jag gör allt jag kan, men det finns skolarbete, känsloliv och band som ska funka också. Just nu är det ganska rörigt, men det löser väl sig antar jag.

Inga bilder idag, orkar inte med det. Vill ha en snabbare dator och snabbare uppkoppling.

Och jag vill ha DET, och jag vill ha det NU!

Fred ut!

Vet inte vad det betyder, men jag vet inte heller vad jag håller på med på bilden så det jämnar väl ut sig antar jag!
(det blev en bild iaf!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0