får his ö jolli gudfällo

24 år. Hårfästet sitter lite högre. Käppen hänger med överallt, minnet är dåligt, har inte sex, ser dåligt, blir anfådd. Dessutom köpte jag mat idag. Blodpuddign till onsdag och ärtsoppa till torsdag. Snacka om pensionärsvarning, haha.

Dagens top fem-låtar (ny stpende punkt i bloggen fr.o.m idag)
1. Your Soul Today - Chris Cornell
2. Animals - Nickelback
3. Devils Road - Hughes/Turner Project
4. Dead Memories - Slipknot
5. Losing Your Mind - Pride and Glory

Farsan var här och fikade förut och så snackade jag med morsan i över en timme i telefon.

Blev sjungen för i skolan idag. Pinsamt, i matsalen, och jag HATAR att bli sjungen för. Men det var inte för att jävlas så du är förlåten Stefan, haha.

Kommer sluta skriva känsliga saker i bloggen, iaf ett tag. Om man verkligen bryr sig så får man höra av sig på annat sätt.

Och ni få som läser min blogg, sprid så mkt ni kan :D

Fred ut, era jävlar, FRED UT!

Kommentarer
Postat av: josefin

fred ut, gammelman;)

2009-05-20 @ 22:55:01
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0