Börjar det verka kärlek, banne mig? Nej! Haha!

                    Två av mina favoritsaker.. Öl och solsken :D

Jaha ja!

Igår var det sista dagen för projektarbetet i skolan. Vi har gjort ett
radioprogram. Jag och Erik har typ 50% av rollerna. Bara för att vi är så bra på dialekter.
Snartk ommer vi lägga ut det på youtube, då ska jag länka til ldet i varenda blogginlägg
jag skriver! Bra va?!

Brännboll igår med. Jag passade extremt bra i strumpbyxor, kjol, uppstoppad BH och döskalle-linne.
Synd bara att det inte blev så mycket partaj-mood på folket. Men fick iaf lite öl av Jennie, och det satt fint.

Läget just nu pendlar mellan panikångest och total eufori. Jobbigt värre. Panikångesten framkallas av ekonomiska problem som jag har skaffat mig. Eller snarare, CSN har visst tänkt att man ska bo i en burk på ett dammbygge i Nicaragua under sommaren, och inte behöva betala räkningar. Så, soc, here I come, haha!

Euforin står all härliga människor man träffar på och det vackra vädret vi har blivit välsignade med.
Vaknade av ett telefonsamtal som hjälpte mig vakna ordentligt. Annars hade jag sovit bort den här underbara dagen.
Imorrn bär det av till Kisa. Ska fira Farmor Maj-Britt som fyller år idag, och mig och farbror Thomas som båda fyller år på måndag. Saknar Kisa sådana här dagar. Speciellt när man sitter i shorts och linne i farmor och farfars trädgård med ett glas av farmors hemmagjorda flädersaft i handen.

Snart in i studion igen förresten. Kommer lägga upp bilder därifrån när jag får tillbaka min kamera. OM jag får tillbaka den vill säga, haha!

Nu orkar jag inte skriva mer.

Måste bara tillägga att nästa termin, om jag komemr in på Foto så ska jag viga hela terminen åt skolan. Allt anant får komam i andra hand. Den här terminen har den inte ens kommit i andra hand utan snarare tredje, fjärde, femte. Och det är ITNE bra. Jag är besviken på mig själv och jagtrivs inte med att må såhär!

SKÄRPNING DANIEL!

Live long and prosperous!

Världens finaste katt. Saknar honom!=====================Också jättefin. Saknar lika mycket!
Idag saknar jag de här kissarna mer än någonsin :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

"CSN har visst tänkt att man ska bo i en burk på ett dammbygge i Nicaragua under sommaren, och inte behöva betala räkningar."



Oh yeah :D

Vi kommer till dig i dag pönken!

pöss

2009-05-22 @ 10:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0