Spott i faj!

Tack för spotify, Karin. Många tack :D

Händer rätt mkt grejer just nu. Hälften vore hanterbart.

Är nästan helt tobaksfri nu. Bara kicka ciggen som inte är så många längre så är jag fri. Och det ska jag FAN hålla denhär gången.

Har upptäckt Mudhoney. Mycket fint band

Varit på US idag och fixat en massa.
Imorrn blir det ett par timamr i telefonkö, sen gymet och sen slappa tills kvällen erbjuder rep :D

Är så jävla dyngtrött så ni får ursäkta om jag svamlar.

Ska nog somna snart..

I helgen blev det lite av nedanför illustrerade dryckesvara. Hemskt trevligt, kostade mig inte speciellt mycket, mer än huvudvärkstabletterna dagen efter ;)

Två av mina favoritsaker.. Öl och solsken :D

Fred och välmående önskar er få som läser min blogg..!

Kommentarer
Postat av: Karin

Wiiie! Jag är omnämnd! Och varsågod :).

2009-06-03 @ 04:06:37
Postat av: josefin

så när får man se den här Karin?:)

2009-06-09 @ 09:24:57
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0