Fotboll, musik och ekonomi.. Ah, sweet summertime!

(börja med att kolla inlänken så du har ngt att lyssna på udner tiden du läser)
http://www.youtube.com/lemmywinx666


thnks fr th mmrs!

Sömnbrist skulle jag inte kalla det, men fan vad jag har vänt på dygnet. Har försökt somna innan tolv, men hur jag än vrider och vänder på mig och på älget så kommer det bara till en sak i slutändan.

ARKIV X!

Kvart i två varje vardagsnatt blir mitt liv fyllt av mystik, mörker och utomjordiska fenomen.
Uppskattade aldrig serien när den gick i sverige först, men nu.. Ja jävlar.

.. by schnoo schnoo

Har fixat så mitt Spotify funkar igen. Lite hjälp från världens vackraste nörd (förlåt :s) behövdes kanske ;)

Pengaproblemen är kanske lösta. Inte på något tillfredställande vis kanske, men en tiggare får inte vara kräsen, som vi brukar säga.

Hoppas alla, precis som jag, njuter av det underbara sommarvädret. Trots att det är molnigt här just nu så håller värmen i sig, och det får vi be till Gud, Allah, Oden, Buddha eller vem fan ni nu vill, att det håller i sig.

Så här fint har jag det utanför mitt fönster!

Och, JA:
THIS SEX IS ON FIRE
(asg)

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2012-01-12 @ 23:50:10
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0